Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Διαχείριση Καθυστερήσεων

Περιεχόμενα

Διαχείριση Καθυστερήσεων

Ο Κώδικας Δεοντολογίας του Νόμου 4224/2013 που εκδόθηκε από την Τράπεζα της Ελλάδος (Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων, Συνεδρίαση 392/1/31.05.2021 ,«Αναθεώρηση του Κώδικα Δεοντολογίας ) ρυθμίζει το πλαίσιο διαχείρισης των οφειλών σε καθυστέρηση των δανειοληπτών των εποπτευόμενων ιδρυμάτων, ανάμεσα στα οποία και η Εταιρία μας.

Κυριότερος σκοπός αυτού του  Κώδικα Δεοντολογίας είναι η θέσπιση γενικών αρχών και βέλτιστων πρακτικών, οι οποίες έχουν ως στόχο την ενίσχυση του κλίματος εμπιστοσύνης, την αμοιβαία δέσμευση και ανταλλαγή πληροφοριών, προκειμένου να οδηγηθούμε στην επίτευξη κατάλληλων λύσεων ρύθμισης ή οριστικής διευθέτησης με πελάτες μας που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες (φυσικά και νομικά πρόσωπα), που δεν μπορούν να ανταποκριθούν εμπρόθεσμα στις συμβατικές τους υποχρεώσεις. 

Η Hellas Capital Leasing («HC Leasing») ακολουθώντας τον Κώδικα Δεοντολογίας και προσαρμόζοντας τον στην επιχειρηματική της δομή, έχει υιοθετήσει Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων και έχει συντάξει Ενημερωτικό Φυλλάδιο Προς Δανειολήπτες με Οικονομικές Δυσκολίες (Ενημερωτικό Φυλλάδιο), ως έναν χρήσιμο και πρακτικό οδηγό για τους πελάτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην έγκαιρη αποπληρωμή των οφειλών τους.

Τα βασικά σημεία του Κώδικα Δεοντολογίας καθώς και της Διαδικασίας Επίλυσης Καθυστερήσεων που έχει υιοθετήσει η Εταιρία μας, συνοψίζονται παρακάτω.


Για οποιαδήποτε διευκρίνιση επικοινωνήστε με το ειδικό σημείο επικοινωνίας:

Μονάδα Διαχείρισης Καθυστερήσεων
Τηλέφωνο: 210- 678 3414 (κυρία Πάσχου Κατερίνα)
Fax:210 677 3398
E-mail: arrearsmanagement@hc-leasing.gr  

Πατήστε εδώ για την Πολιτική Χειρισμού Δανειοληπτών που εντάσσονται σε Κοινωνικά Ευπαθείς Ομάδες

Πατήστε εδώ για να ενημερωθείτε σχετικά με τον Μη Συνεργάσιμο Δανειολήπτη.

Πατήστε εδώ για να ενημερωθείτε με τον Οδηγό Χρήσης της Πλατφόρμας του Κώδικα Δεοντολογίας

Πατήστε εδώ για να ενημερωθείτε με την ΚΥΑ της Πλατφόρμας του Κώδικα Δεοντολογίας

Βήματα για εύρεση λύσης ρύθμισης ή οριστικής διευθέτησης των οφειλών σας

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε ή προβλέπετε ότι θα αντιμετωπίσετε οικονομικές δυσκολίες (λόγω π.χ. μείωσης των εσόδων σας) που μπορεί να σας οδηγήσουν σε μη εμπρόθεσμη καταβολή των οφειλών σας, επικοινωνήστε άμεσα με την HC Leasing. Είναι σημαντική η έγκαιρη επικοινωνία καθώς και η παροχή από εσάς όλων των σχετικών στοιχείων και πληροφοριών για σκοπούς εξεύρεσης κατάλληλων λύσεων ρύθμισης ή οριστικής διευθέτησης των οφειλών σας. 

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο ειδικό πρόβλημα υγείας (ενδεικτικά όρασης, ακοής, νοητικά προβλήματα ή προβλήματα βαριάς ή μακροχρόνιας ασθένειας) παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε σχετικά το συντομότερο δυνατό προκειμένου να προσαρμόσουμε κατάλληλα την επικοινωνίας μας μαζί σας. Περισσότερες πληροφορορίες μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Χειρισμού Δανειοληπτών που εντάσσονται σε Κοινωνικά Ευπαθείς Ομάδες που έχει διαμορφώσει η HC Leasing. 

Μην αγνοείτε οποιαδήποτε προσπάθεια επικοινωνίας από την HC Leasing.  Η HC Leasing είναι πρόθυμη να σας βοηθήσει στην εξεύρεση λύσης για την έγκαιρη καταβολή των οφειλών σας απέναντι της και είναι σημαντικό να παρέχετε σε αυτή όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα σας ζητήσει για να αξιολογήσει την περίπτωση σας.

Με την παραλαβή των στοιχείων σας, η  HC Leasing θα είναι σε θέση να αξιολογήσει την οικονομική σας κατάσταση, να εξετάσει και να σας προτείνει λύσεις ρύθμισης ή οριστικής διευθέτησης των οφειλών σας, με βάση  τα υποβαλλόμενα από εσάς δεδομένα και την εκτιμώμενη ικανότητα αποπληρωμής σας. 
Όταν η HC Leasing σας προτείνει την τελική λύση ρύθμισης ή οριστικής διευθέτησης, προβείτε σε ενδελεχή αξιολόγηση και ζητήστε επεξηγήσεις εάν χρειαστεί από το Ειδικό Σημείο Επικοινωνίας, προτού απαντήσετε.  Οι έμπειροι λειτουργοί της HC Leasing που απασχολούνται στο Ειδικό Σημείο Επικοινωνίας της Εταιρίας είναι στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν και να λύσουν τυχόν απορίες σας.

Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με την προτεινόμενη από την HC Leasing λύση και εφόσον είστε φυσικό πρόσωπο που πρόκειται να ή έχετε χαρακτηριστεί ως Μη Συνεργάσιμος Δανειολήπτης με αποτέλεσμα να υφίσταται κίνδυνος να χάσετε τη μοναδική σας κατοικία, έχετε το δικαίωμα να υποβάλλετε  ένσταση στην Επιτροπή Ενστάσεων της Εταιρίας.
Η υποβολή της ένστασης θα πρέπει να γίνει εγγράφως, συμπληρώνοντας το αντίστοιχο  Έντυπο Υποβολής Ενστάσεως για Φυσικά Πρόσωπα / για Πολύ Μικρές Επιχειρήσεις

Το ως άνω Έντυπο θα πρέπει να συμπληρώνεται πλήρως, να υπογράφεται και να αποστέλλεται με όλα τα δικαιολογητικά έγγραφα είτε:

  • Με συστημένη αλληλογραφία-με την ένδειξη “Προς Επιτροπή Ενστάσεων” στην διεύθυνση Πανεπιστημίου 39, 105 64, Αθήνα, είτε
  • Ηλεκτρονικά, στην ηλεκτρονική διεύθυνση appealscommitee@hc-leasing.gr.

    Οι έμπειροι λειτουργοί της HC Leasing που απασχολούνται στο Ειδικό Σημείο Επικοινωνίας της Εταιρίας, είναι στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν και να λύσουν τυχόν απορίες σας.

Εταιρία

Ιστοσελίδα:  http://www.hc-leasing.gr
Τηλέφωνο: 210- 67 83 000
Fax: 210-67 73 398

E-mail: info@hc-leasing.gr

Ειδικό Σημείο Επικοινωνίας της Εταιρίας

Μονάδα Διαχείρισης Καθυστερήσεων

Τηλέφωνο: 210- 678 3414 (κυρία Πάσχου Κατερίνα)
Fax:210 677 3398
E-mail: arrearsmanagement@hc-leasing.gr  

Μετάβαση στο περιεχόμενο